شناسهٔ خبر: 63960419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در دومین سفر استانی رییس جمهور به البرز

۲۷۰ درخواست نیازمندان البرز در میز خدمت دولت و کمیته امداد ثبت شد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان ۲۷۰ درخواست نیازمندان در میز خدمت دولت کمیته امداد در البرز ثبت شد.

صاحب‌خبر -

"رضا البرزی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میز خدمت کمیته امام خمینی (ره) استان البرز با حضور ۲ نماینده کشوری در راستای رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت از رییس جمهوری در کمیته امداد منطقه یک کرج دایر شد.
وی با بیان اینکه میز خدمت کمیته امداد از صبح چهارشنبه ۱۵ آذر به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ دایر بود، گفت: درخواست‌های بیش از ۲۷۰ نیازمند و مددجوی کمیته امداد با حضور نمایندگان تمام‌الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت شد و در نهاد ریاست جمهوری بررسی و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های مردم از نوع کمک‌های معیشتی، درمانی و حمایت از نیازمندان بود، گفت: افزون بر در خواست‌های ثبت شده در میز خدمت، سایر درخواست‌ها که از طریق سامانه سامد و استانداری البرز ثبت شده است نیز طی روزهای آتی به این نهاد ارجاع خواهد و پس از بررسی، نتایج از طریق سامانه به متقاضیان می‌رسد.

۲۷۰  درخواست نیازمندان البرز در میز خدمت  دولت و کمیته امداد ثبت شد


وی افزود: در خلال برپایی میز خدمت کمیته امداد، حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از نزدیک از فرآیند خدمت‌رسانی به مردم بازدید کرد.

نظر شما