شناسهٔ خبر: 63952092 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تکمیل طرح های نیمه تمام مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا 270 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: تکمیل چهار طرح نیمه تمام عمرانی این دانشگاه شامل مسجد، دانشکده احمدی روَشن،سلف دانشجویی و خوابگاه متاهلین بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: تکمیل چهار طرح نیمه تمام عمرانی این دانشگاه شامل مسجد، دانشکده احمدی روَشن،سلف دانشجویی و خوابگاه متاهلین بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت روز دانشجو نشست پرسش و پاسخ استاندار با دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا برگزار شد.

دراین نشست که محمد مهدی اعلایی استاندار، روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، محمد ادیب رامندی فرماندار بویین زهرا، زارعی شهردار و قربانی رئیس دانشگاه نیز حضور داشتند به سوالات مختلف دانشجویان پاسخ داده شد.

حامد قربانی رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا در این نشست با تبریک روز دانشجو اظهارداشت: امروز یاد شهدای مسیر روشنگری احمد قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا را که در راه آزاداندیشی و آزادی خواهی به شهادت رسیدند گرامی می داریم و باور داریم امروز نیز دانشجویان آگاهی در این مسیر مستحکم ایستاده اند.

وی اضافه کرد: امروز دانشجو و اساتید متعهد ما در مسیر عدالت طلبی و مطالبه گری جدی هستند و دانشجویان با در نظر گرفتن منافع ملی به مطالبه گری توجه دارند.

قربانی یادآورشد: در راستا تحول آموزشی، طرح توسعه دانشگاه را تدوین کرده ایم و بعنوان یک مطالبه آن را اجرایی می کنیم که تحقق آن نیازمند بسترسازی و تامین اعتبارات لازم است.

وی یادآورشد: بعنوان دانشگاه دولتی هنوز خوابگاه ما احدلث نشده است سلف دانشگاه نیمه کاره است و مسحد فقط،شبستان ساخته شده است و ساختمان احمدی روشن دررفاز دوم بلید تکمیل شود

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر فضای رفاهی مناسبی نداریم اما ازسیاستهای دانشگاه غافل نشدیم و با استفاده از ظرفیت خیرین مهارت آموزی را با جدیت دنبال می کنیم.

این مدیر فرهنگی اظهارداشت: دومین موسسه دانشگاهی وزارت علوم در استان و تنها دانشگاه تخصصی استان در حوزه فنی و مهندسی هستیم و بایستی سطح این مرکز به دانشگاه ارتفا یابد.

قربانی اضافه کرد: چهار طرح نیمه تمام در دانشگاه شامل مسجد، دانشکده احمدی روَشن بعنوان فضای آموزشی و پژوهشی، سلف دانشجویی و خوابگاه متاهلین در دست اجراست که تکمیل آنها بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

تکمیل طرح های نیمه تمام مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا 270 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا اظهارداشت: این اعتبار بایستی از محل  تخصیص ملی و استانی و کمک خیرین تامین شود.

وی افزود:  در سفر دوم رئیس جمهور پیش بینی شده تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل دو طرح اختصاص یابد.

تکمیل طرح های نیمه تمام مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا 270 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

قربانی گفت: این مرکز دانشگاهی با بیست هکتار وسعت در حال حاضر ۲۴۰۰ دانشجو در۱۵ رشته فنی و مهندسی و ۵۱ عضو هیئت علمی دارد.

استاندار پس از نشست دانشجویی از قسمت های مختلف دانشگاه و طرح های در دست اجرا بازدید کرد.

انتهای پیام

نظر شما