شناسهٔ خبر: 63951764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد خبرداد

امضاء الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی در یزد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با راه اندازی قابلیت امضاء الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی در ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان جهت ارائه فیزیکی اظهارنامه به دفاتر شرکت پست در سراسر کشور نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان یزد، مهدی اقبال اظهار کرد: با اشاره به انجام اقدامات توسعه‌ای بازطراحی سامانه ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری، راه‌اندازی قابلیت امضای الکترونیک آگهی‌های ثبت تأسیس و تغییرات، همچنین امضای اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، از امروز هجدهم آذرماه، قابلیت امضا الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در این سامانه راه‌اندازی شد.

وی افزود: با این اقدام ضمن حذف کاغذ که از سال گذشته در بخش‌های مختلف سازمان ثبت اسناد انجام شده، کاهش هزینه متقاضیان و کاهش ترددهای شهری، جعل و سو استفاده نیز با استنادپذیری به این فرآیند، قابلیت جلوگیری خواهد داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با راه اندازی قابلیت امضا الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی در ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان جهت ارائه فیزیکی اظهارنامه به دفاتر شرکت پست در سراسر کشور نیست.

نظر شما