شناسهٔ خبر: 63951282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

باهویی: از خودم راضی نیستم/ درباره پرداختی باشگاه حرفی نمی زنم!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است این تیم در دربی هم بتواند پیروز شود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ نبیل باهویی مهاجم پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر این تیم مقابل هوادار، درباره عملکرد خود گفت: اول از همه خوشحالم که بردیم، درباره خودم هم بگویم که این سومین بازی بود که از ابتدا بازی کردم و امروز شانس های زیادی خلق کردیم که حداقل باید یک گل می زدم اما برایم این مهم تر بود که برنده شدیم و من هم به تیم در این پیروزی کمک کردم.

او درباره اینکه موقعیت های متعددی برای گلزنی داشت اما نتوانست گلزنی کند، گفت: از خودم راضی نیستم و هنوز نمی خواهم موبایلم را چک کنم چون احتمالا پدرم عصبانی است. قطعا می خواهم گل بزنم اما من فقط وظیفه گلزنی ندارم بلکه می خواهم به تیم در بازی کنم و باعث شوم بقیه به خوبی بازی کنند. همانطور که گفتم این سومین بازی من از ابتدا بود و در بازی بعدی سعی می کنم برای این هواداران گلزنی کنم.

باهویی درباره نوتیس گولسیانی به باشگاه و میزان دریافتی خود، افزود: تمرکز من روی فوتبال است و خیلی درباره پرداختی ها  حرفی نمی زنم، من اینجا هستم تا فوتبال بازی کنم و درباره این موضوع حرفی نمی زنم.

او درباره بازی بعدی پرسپولیس و دربی پایتخت مقابل استقلال گفت: من یک بازیکن حرفه ای هستم، هر روز تمریناتم را انجام می دهم و سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همه با من درباره دربی صحبت می کنند و خوشحالم که امروز بازی کردم تا در یک وضعیت خوب به دربی برسم و امیدوارم هواداران را در دربی خوشحال کنیم همانطور که امروز آن ها را خوشحال کردیم.

نظر شما