شناسهٔ خبر: 63949820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در میاندورود

مأموران انتظامی میاندورود خودروی سرقتی حامل سارق را شناسایی و توقیف کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق خودرو در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی راست خدیو  در تشریح این خبر، گفت: مأموران گشت پاسگاه گهرباران در حین گشت زنی به یک خودروی پژو پارس مشکوک شدند که 
پس از استعلام صورت گرفته از سامانه‌های پلیسی، ماموران خودروی مورد نظر را که دارای سابقه سرقت در یکی از شهرستان‌های همجوار بود در اقدامی عملیاتی متوقف کردند.

سرهنگ راست خدیو با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این عملیات افزود: متهم ضمن اعتراف به سرقت خودرو، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان این که در ادامه تحقیقات خودروی سرقت شده به مالک آن تحویل شد، اظهار داشت: سارقان در بیشتر موارد در کمین خودرو‌هایی هستند که صاحب آن در کمال خونسردی و بدون رعایت نکات ایمنی، خودرو را در مکانی خلوت و بدون تجهیزات و لوازم ایمنی پارک می‌کند.

سرهنگ راست خدیو در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست: به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با سامانه پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

نظر شما