شناسهٔ خبر: 63949814 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لحظه به لحظه با طوفان الاقصی؛

شمار شهدای حملات تل آویو به غزه به ۱۷۷۰۰ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۷۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه در حالی همچنان ادامه دارد که تنها طی روز جمعه این حملات ۳۰۰ شهید برجای گذاشته است.

تداوم تلاش گوترش برای آتش بس در غزه

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد بر ادامه تلاش‌های آنتونیو گوترش دبیرکل این سازمان برای برقراری آتش بس بشردوستانه در نوار غزه تاکید کرد.

وی در پاسخ کتبی به خبرگزاری آناتولی درباره وتو طرح پیشنهادی به شورای امنیت به منظور برقراری آتش بس فوری بشردوستانه توسط آمریکا، ادعا کرد که تلاش‌ های دبیرکل این سازمان برای برقراری آتش‌ بس بشردوستانه در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

دوجاریک در ادامه اضافه کرد: تلاش‌های دبیرکل سازمان ملل برای برقراری آتش بس فوری بشردوستانه در نوار غزه با جدیت ادامه خواهد یافت.

۵ افسر و نظامی دیگر صهیونیست به هلاکت رسیدند

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۵ افسر و نظامی دیگر خود در جریان نبرد سنگین با نیروهای مقاومت در غزه اذعان کرد.

طبق اذعان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ۱۵ نظامی صهیونیست هم به شدت در جریان درگیری با نیروهای مقاومت زخمی شده اند.

افزایش شمار شهیدان حملات تل آویو به غزه

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۷۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی همچنین شمار مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه را نیز ۴۸۷۰۰ نفر اعلام کرد.

بحران گرسنگی در غزه
بحران گرسنگی در غزه، اوضاع آخرالزمانی را برای مردم بینوا رقم زده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی در گزارشی به بررسی مشکلات مردم غزه در تامین غذا پرداخت. کمبود غذا سبب شده است شرایط آخرالزمانی و بحرانی بر غزه حاکم شود.
سازمان ملل اعلام کرده است سطح کمک‌هایی که به غزه امکان ورود پیدا می‌کند کاملاً ناکافی است. آکسفام نیز اسرائیل را به استفاده از گرسنگی به‌عنوان حربه جنگی متهم کرده است. پزشکان می‌گویند اثرات سوء تغذیه و کمبود بهداشت، برای کودکان بسیار خردسال می‌تواند به سرعت به مرگ منجر شود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10535338"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4084405/10535338?width=600&height=300"></script></div>

 

بازار اردوگاه جبالیا پر از قبر‌های شهدا شده است
خبرگزاری وفا در حساب کاربری خود در یوتیوب با انتشار این تصاویر نوشت: بازار اردوگاه جبالیا در شمال غزه پر از قبر‌های شهدای حملات اسرائیل شده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10535361"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4084405/10535361?width=600&height=300"></script></div>

 

 

درگیری شدید نیرو‌های مقاومت با نظامیان اشغالگر در منطقه شیخ رضوان غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، خبرنگار این شبکه از درگیری‌های شدید بین نیرو‌های مقاومت فلسطین و نیرو‌های اشغالگر در منطقه شیخ رضوان در شمال شهر غزه خبر داد.
گردان‌های قدس اعلام کرد یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را که شماری از نظامیان از آن محافظت می‌کردند در محور شیخ رضوان هدف قرار داده است.

 

هاشم صفی الدین: شهدا با جهاد و خون خود ثابت کردند که غزه تنها نیست
کانال تلگرامی رادیو نور گزارش داد: «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم تشییع شهدای راه قدس «علی سلمان»، «حسن دقدوق» و «حسین طه» در گلزار شهدای «الحوراء زینب (ع)» گفت: این شهدا با جهاد و خون خود ثابت کردند که غزه و ساکنان آن تنها نیستند.

 

حماس: رژیم صهیونیستی ثابت کرد به زندگی اسرای خود در نوار غزه بی توجه است
به گزارش کانال تلگرامی فلسطین پست، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس با ناکام کردن تلاش ارتش رژیم صهیونیستی در آزادسازی نظامی اسیر اسرائیلی و کشته و زخمی کردن نظامیان صهیونیست و بازگشت بی نتیجه آن ها، بیانگر شجاعت و هوشیاری نیرو‌های مقاومت خصوصا گردان‌های القسام و اصرار آن‌ها در ادامه راه «به خاک مالیدن بینی دشمن» و به شکست کشاندن همه نقشه‌ها و اهداف این رژیم در نوار غزه است.
در این بیانیه آمده است: نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر اجرای این عملیات ناکام، به یک آمبولانس متعلق به یک سازمان بشر دوستانه حمله کردند که این حمله، نقض آشکار قوانین بین المللی و جنایت جنگی به شمار می‌رود که باید جامعه جهانی و همه سازمان‌های بین المللی با محکوم کردن آن، هر چه برای مجازات این رژیم نیازمند است اتخاذ کنند.
حماس تاکید کرد: تصور دشمن صهیونیستی مبنی بر امکان آزادسازی اسرا از طریق ماجراجویی‌های حساب نشده، بار دیگر بیانگر بی توجهی این رژیم به زندگی اسرای صهیونیستی در نوار غزه است.

 

 

حملات هوایی صهیونیست‌ها به شمال و جنوب غزه
خبرگزاری وفا با انتشار این تصاویر در حساب کاربری خود در یوتیوب نوشت: حمله هوایی نظامیان اشغالگر به شمال و جنوب نوار غزه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10535435"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4084405/10535435?width=600&height=300"></script></div>

 

 

وداع با گروه جدیدی از شهدای بمباران خانیونس
خبرگزاری وفا در حساب کاربری خود در یوتیوب تصاویری از وداع با گروه جدیدی از شهدای حمله هوایی اسرائیل به خانیونس در جنوب نوار غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10535461"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4084405/10535461?width=600&height=300"></script></div>

 

وداع جوان فلسطینی با مادر شهیدش در نوار غزه
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از وداع جوان فلسطینی با مادر شهیدش که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید منتشر کرد. این جوان فلسطینی خطاب به مادرش شهیدش می‌گفت: «غالیه خدا رحمتت کند.»

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10535512"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4084405/10535512?width=600&height=300"></script></div>

 

در حمله هوایی اشغالگران به شرق خان یونس شماری شهید و زخمی شدند
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، در حمله هوایی رژیم اشغالگر به گروهی از شهروندان در منطقه عبسان در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه شماری شهید و زخمی شدند.

نظر شما