شناسهٔ خبر: 63944847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخواست استاندار قزوین از مردم برای مدیریت مصرف گاز

استاندار قزوین گفت: همه مردم در کنار مسئولان باید اهتمام جدی را در مدیریت مصرف گاز این نعمت خدادادی را در ایام سرد سال داشته باشند.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از مجموعه مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین گفت: کمبود میزان گاز طبیعی می‌تواند منجر به کاهش تولید و ضربه جدی به مقوله اشتغال بزند و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم، مصرف گاز را در ایام سرد سال مدیریت کنند.

اعلایی اضافه کرد: هر شعله اضافه‌ای که روشن است می‌تواند شعله دیگری را که در مسیر تولید، اشتغال و درآمد‌زایی برای کشور است را خاموش کند.

استاندار قزوین افزود: امروز بازدیدی از مجموعه‌ی خدمات شرکت ملی گاز داشته‌ایم که می‌تواند هم در سطح استان و هم در سطح کشور نقش‌آفرینی کند.

وی گفت:این ایستگاه خدماتی شرکت ملی گاز نقش اساسی در تامین منابع گازی در مناطق شمالی، غربی و مرکز کشور داشته است.

استاندار قزوین تاکید کرد: شاغلین این مجموعه خدماتی شرکت ملی گاز با اهتمام جدی تمام تلاششان را در جهت تامین منابع گازی برای مردم و واحد‌های صنعتی می‌کنند.

 مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز یکی از بزرگترین مجتمع‌های تقویت فشار گاز کشور به حساب می‌آید و وظیفه تامین فشار لازم برای انتقال ایمن، بهره ور و مستمر گاز استان قزوین، استان‌های شمالی، شمال‌غرب و صادرات گاز کشور را بر عهده دارد.

نظر شما