شناسهٔ خبر: 63933723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کیفیت مناسب آراء شورای‌های حل اختلاف چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف کشور: آراء صادره در شعب شورا‌های حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری مستدل و متقن است.

صاحب‌خبر -

کیفیت مناسب آراء شورای‌های اختلاف چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری، آقای حکیم در سفر به چهارمحال وبختیاری کیفیت و اتقان آراء شورا‌های حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد.

وی در نشست با رئیس کل دادگستری و اعضاء شورای معاونین گفت: همت و تلاش کارکنان شورا‌های حل اختلاف این استان موجب شد تا عملکرد این شورا‌ها برای ایجاد صلح و سازش و توسعه فرهنگ گذشت در جامعه، روند روبه رشد و متعالی داشته باشد.

مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف کشور افزود: بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های ارزیابی، مرکز توسعه حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری برای تحقق برنامه‌های تدوین شده و سیاست‌های کلان دستگاه قضایی از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که می‌بایست با تدابیر مناسب این ظرفیت‌ها را عملیاتی ساخت.

در این نشست رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش شبانه روز قضات، کارکنان و صلح یاران شورا‌های حل اختلاف استان موجب شده تا ۳۲ درصد از پرونده‌های قابل گذشت به رضایت طرفین و صلح و سازش منجر شود.

آقای رزم افزود: شورا‌های حل اختلاف استان در یک سال گذشته اهتمام ویژه‌ای به موضوع ابلاغات الکترونیکی اوراق قضایی داشته اند به گونه‌ای که در این مدت آمار ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در شورا‌ها به ۹۲ درصد ارتقاء یافته است.

نظر شما