شناسهٔ خبر: 63930265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست خانگی صنعت‌نفت آبادان مقابل آلومینیوم در دیداری جنجالی

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر برابر میهمان خود آلومینیوم اراک تن به شکست خانگی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

بازی با حملات تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان آغاز شد اما روی یک ضد حمله در دقیقه یک پاس در عمق "محمدمهدی لطفی" از سمت چپ، در محوطه جریمه به "محمدامین کاظمیان" رسید و این بازیکن با ضربه پای چپ، توپ را از میان پاهای" پیام پارسا" عبور داد و آلومینیوم را به گل نخست بازی رساند.

بعد از این گل تیم صنعت‌نفت آبادان سرتا پا حمله شد تا به گل مساوی برسد اما دفاع چند لایه اراکی‌ها کار را برای شاگردان "ویسی" سخت کرد.

در دقیقه ۲۷ تیم صنعت‌نفت صاحب یک ضربه کاشته شد که "یوسف کی‌شمس" پشت این توپ ایستاد و با شلیکی تماشایی از راه دور، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

بازی در این نیمه رو به پایان بود که حرکت خوب "امین کاظمیان" در دقیقه ۴۳ از سمت راست با یک پاس در عرض، توپ را مقابل دروازه خالی به "جبیره" سپرد و این بازیکن نیز به راحتی دروازه میزبان را باز کرد.

در نیمه دوم تیم صنعت‌نفت آبادان کاملا تیم برتر میدان بود اما حملات کورکورانه این تیم خطر جدی روی دروازه میهمان اراکی ایجاد نکرد.

در دقیقه ۵۴ این بازی داور به سود تیم آلومینیوم اراک اعلام پنالتی کرد که با اعتراض شدید نیمکت تیم صنعت‌نفت و هواداران آبادانی مواجه شد.

بازی در این لحظه به دلیل درگیری بین بازیکنان و ورود هواداران به زمین حدود ۱۳ دقیقه متوقف شد.

داور بازی پس از مشورت با کمک اول خود رای خود را برگرداند و پنالتی تشخیص داده نشد.

"حسین زمانی" به کمک‌های "حسن انتظاری" و "امیرمحمد داودزاده" قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

"محمدرضا خانزاده" از تیم صنعت‌نفت آبادان در دقیقه ۳۷ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

"امیرمحمد پناهی"، "حکیم نصاری"، "میثم تهیدست" و "حسین سنگرگیر" از تیم صنعت‌نفت آبادان و "ابوالفضل قنبری" از تیم آلومینیوم اراک در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

"پیام پارسا"، "حسین سنگرگیر"، "امیرمحمد پناهی"، "محمدرضا خانزاده"، "رحیم آلبوغبیش"، "علی یوسف هاشم"، "طالب ریکانی"، "رضا امانی‌نژاد"، "یوسف کی‌شمس"، "میثم تهیدست" و "فیاض میردورقی" برای تیم صنعت‌نفت آبادان در این دیدار به میدان رفتند.

تیم آلومینیوم اراک نیز در این دیدار با ترکیب "احمد گوهری"، "امیر نوری"، "ابوالفضل سلیمانی"، "علیرضا نقی‌زاده"، "یونس اکبرپور"، "بهروز نوروزی‌فرد"، "رضا جبیره"، "میلاد فخرالدینی"، "محمد امین کاظمیان"، "میلاد بدرقه" و "محمدی مهدی لطفی" وارد میدان شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

نظر شما