شناسهٔ خبر: 63923600 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تخصیص ۱۷۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات قضایی اردبیل

رئیس قوه قضائیه در پایان سفر به استان اردبیل گفت: همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان، اعتبار خوبی برای حل مشکلات مردم در نظر گرفته شد و ۵۰ نفر نیز با ارفاقات قانونی و کمک‌ خیران از زندان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

تخصیص ۱۷۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات مراکز قضایی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان اردبیل، ضمن قدردانی از اقدامات اخیر انجام گرفته توسط مجموعه قضایی این استان در راستای رضایتمندی و حل مشکلات مردم و مراجع قضایی، گفت: مبلغی بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان (ظرف مدت دو سال) تخصیص اعتبار صورت گرفت.

رئیس قوه قضائیه افزود: امسال قرار بود که ۱۷۵ کارمند و ۳۴ قاضی به مجموعه دادگستری و واحد‌های قضایی استان اردبیل اضافه شود که که بخش قابل توجهی از این تزریق نیرو انجام شده است و مابقی نیز تا قبل از پایان سال انجام خواهد شد.

محسنی اژه ای گفت: همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان اردبیل ۵۰ نفر با بهره‌گیری از ارفاقات قانونی و کمک‌های خیرین از زندان آزاد شدند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به حدنگاری صددرصدی اراضی ملی استان اردبیل، گفت: در جلسه شورای قضایی استان که در حضور استاندار و مقامات قضایی اردبیل و همچنین تعدادی از اعضای شورای عالی قوه قضائیه برگزار شد، تاکید کردیم که با انجام اقدامات مقتضی از سوی استانداری و سایر بخش‌های ذیربط در استان، اختلافات و موانع حدنگاری در حوزه اراضی کشاورزی مرتفع شوند. همچنین مقرر شد که سازمان ثبت اسناد و املاک با اقداماتی که تا پایان سال انجام می‌دهد، مشکل صدور سند برای مردم مناطق مختلف استان اردبیل را تا حد قابل توجهی حل کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: صنعتگران و صاحبان واحد‌های تولیدی استان اردبیل نیز در جریان سفر هیئت عالی قضایی به این استان، مسائل و مشکلات خود را با رئیس سازمان بازرسی در میان گذاشتند و ما نیز در حد توان پیگیری می‌کنیم که این مشکلات مرتفع شوند.

نظر شما