شناسهٔ خبر: 63923140 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فعالیت سامانه‌های بارشی در نقاطی از کشور / افزایش سرعت باد در عراق و گردوخاک‌ در نوار غربی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه‌های بارشی در نقاطی از کشور و افزایش سرعت باد در عراق و در پی آن گردوخاک‌ در نوار غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های گیلان و غرب مازندران شاهد بارش خواهیم بود و رو شنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در استان‌های واقع در شمال غرب، بعضی نقاط غرب، گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز و شمال تهران بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: از اواخر روز یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و به تدریج در خراسان شمالی بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه سامانه بارشی دیگری، مناطق شمال غرب و غرب کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از بعدازظهر روز شنبه در پی افزایش سرعت باد روز عراق، پدیده گردوخاک در نوار غربی کشور دور از انتظار نیست.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم، با بیشینه ۱۴ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، آسمان صاف تا کمی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم، با بیشینه ۱۴ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما