شناسهٔ خبر: 63914775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان امروز رسما افتتاح شد و من امیدوارم ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی ثبت شده محقق و افزایش یابد چون ظرفیت قابل توجهی در این استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احسان خاندوزی در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر وجود دستور کارهایی برای حل مسائل اقتصادی استان‌ها اظهار کرد: حل مشکلات استانی تکلیف رئیس‌جمهور است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به برنامه‌ریزی انجام شده برای دیدار با مدیران و فعالان اقتصادی در سفر به زنجان اشاره و تصریح کرد: زنجان یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است.
وی تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان امروز رسماً افتتاح شد و من امیدوارم ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی ثبت شده محقق و افزایش یابد چون ظرفیت قابل‌توجهی در این استان وجود دارد.
خاندوزی با تأکید بر پیگیری سیاست سال گذشته در مورد بدهکاران بانکی ادامه داد: این سیاست موجب تمکین بدهکاران برای پرداخت بدهی‌های خود شده و ایجاد ظرفیت برای تسهیلات گیرندگان جدید می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

نظر شما