شناسهٔ خبر: 63913521 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با روز دانشجو

جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی

جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با محوریت روز دانشجو و با حضور دانشجویان بسیجی، در استانداری کردستان برگزارشد.

صاحب‌خبر -

جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در حضور استاندار کردستانبه گزارش  خبرگزاری صدا و سیما مرکز کردستان، دراین جلسه استاندار کردستان با گرامیداشت ۱۶ آذر به عنوان روز استکبارستیزی گفت: نیاز صنفی و فرهنگی دانشجویان باید شناسایی و تحلیل شود.
زارعی کوشا با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی انقلابی‌ترین جریان دانشجویی است گفت: برطرف کردن آسیب‌های دانشجویی و رفع مطالبات این قشر فرهیخته در راس امور قرار دارد.
وی با بیان اینکه کار کردن درکردستان نیازمند کارپرحجم همراه با ارتباط عاطفی با مردم است گفت: انباشتگی مسائل در کردستان باعث شده است که تلاش‌های انجام شده زیاد محسوس نباشد، ولی با تلاش شبانه روزی این مشکلات رفع خواهد شد.
رستمی رئیس بسیج دانشجویی استان کردستان نیز به هفتادمین سالروز ۱۶ آذر روز دانشجوگفت: بسیج دانشجویی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است که در تمام عرصه‌ها تحول آفرین بوده است.
ضعف امور فرهنگی در دانشگاهها، توجه به ایجاد زیرساخت‌های خوابگاه‌های دانشجویی وخوابگاه‌های متاهلی، تقدیر و حمایت از اساتید برجسته در دانشگاهها، توجه به اردو‌های دانشجویی جهادی، اشتغال فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف در پایان تحصیلات، ایجاد رویکرد‌های جذب مشارکت حداکثری برای انتخابات پیش رو، و لزوم تدوین برنامه مدون برای توسعه گردشگری، ازجمله مطالبات دانشجویان بسیجی حاضر در این نشست بود.

نظر شما