شناسهٔ خبر: 63909681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری ۷ سارق و ۱۳ معتاد متجاهر در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در مناطق آسیب پذیر اجتماعی آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  ناصر صالحی در تشریح این خبر، گفت: در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق و کشف ۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ صالحی خاطر نشان کرد؛ در این طرح از ۴۰ واحد صنفی بازدید شد که به ۹ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد.

وی از توقیف ۱۰ خودرو و ۵ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضائی مبنی بر جلب محکومان کیفری و حقوقی، ماموران موفق به دستگیری ۱۵ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی ۱۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ سلاح شکاری در این طرح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: در راستای مبارز با قاچاق کالا مامورین پلیس آگاهی شهرستان موفق به کشف ۱.۵ تن چوب قاچاق شده اند.

سرهنگ صالحی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام دارند.

نظر شما