شناسهٔ خبر: 63904872 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

معرفی برگزیدگان رویداد رینوتکس 2023، روز جمعه 17 آذرماه

برگزیدگان یازدهمین دوره رویداد نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2023)، روز جمعه 17 آذرماه همزمان با اختتامیه این رویداد معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، در این رویداد ۷۹۱ طرح در بخش‌های ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی، فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، نیازمندی‌های فناورانه و خدمات تجاری‌سازی و مشاوره ثبت نام کرده بودند که از این تعداد در مجموع ۵۷۷ طرح در ۱۲ زون تخصصی ارائه شده است.

در مراسم اختتامیه این رویداد که روز جمعه 17 آذرماه بین ساعت 15 لغایت 17 انجام خواهد پذیرفت، در بخش کسب وکار و خدمات توسعه فناوری از استارت آپ های برتر، صنایع برتر، اصناف برتر و به صورت مشخص از کسب وکار برتر تقدیر می شود.

در بخش رسانه های حامی فناوری از کتاب، انتشارات، فیلم، رسانه و برنامه های برتر رادیویی و تلویزیونی تقدیر خواهد شد.

در بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری از فناور ملی، دانشگاه برتر توسعه فناوری، مدرسه، نوجوان و جوان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ جذب و پرورش ایده‌های نوآورانه و فناوری‌های کاربردی، ایجاد بستری مناسب برای شبکه‌سازی میان فناوران و بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، کمک به تجاری‌سازی فناوری، شناسایی و حمایت از فناوری‌های برتر کشور و شناسایی نیاز‌های فناورانه صنایع کشور و تلاش برای ارتقای فناوری آن‌ها از اهداف برگزاری رینوتکس اعلام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما