شناسهٔ خبر: 63895611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان اشنویه

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان اشنویه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسداران اشنویه در این نشست گفت: با همت بسیج اکنون شاهد پیشرفت همه جانبه در بیشتر حوزه‌ها هستیم.

سرهنگ یعقوب رشیدی ادامه داد: تفکر بسیجی در بسیاری حوزه‌ها راه گشاست و مشکلات با این تفکر و اندیشه رفع خواهند شد.

وی ادامه داد: اکنون و در جنگ غزه شاهدیم رژیم منحوس صهیونیست که ادعای قدرت برتر در دنیا داشت چگونه با همین تفکر بسیجی با شکست مواجه و سبب ضربات فراوان شد.

اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت اصلی است

فرماندار اشنویه  نیز با بیان اینکه شجره طیبه است و خالص‌ترین انسان‌ها با هدف خدمت فعالیت می‌کنند گفت:بزرگترین ارتش نرم دنیا بسیج است و تفکر بسیجی راه گشای مسایل است.

سید علی ترابی  ادامه داد: خوشبختانه در سطح شهرستان شاهد پیشرفت فراوان طرح‌های عمرانی هستیم و به زودی شاهد بهره برداری از طرح‌های مهم مانند آبگیری سدچپراباد و بیمارستان خواهیم بود.

وی گفت:بازگشایی مرز کیله شین نیز از مطالبات اصلی است که با همت و پیگیری مقام عالی استان به زودی شاهد این امر نیز خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان اشنویه نیز گفت: تمام دولت‌ها و ملت اسلامی  باید از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند و پیروزی نهایی حتما با جبهه حق یعنی مردم مطلوم فلسطین خواهد بود.

ملاعباس رسولی افزود: متاسفانه در درون کشور شاهد گرانی و تورم هستیم و می‌طلبد مسوولان بیش از پیش جهت رفع مشکلات گام بردارند.

در این نشست کارگروه‌های متفاوت به تشریح عملکرد و اهداف پرداخته و در پایان از فعالان حوزه تجلیل شد.

نظر شما