شناسهٔ خبر: 63891154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

دام باج گیرها برای 30 زن جوان که دنبال همسر می گشتند

صاحب‌خبر -

آنها مدعی بودند که در یک سایت همسریابی با مردی آشنا شده‌اند که‌پس از جلب اعتمادشان، تصاویر خصوصی‌ آنها را دریافت کرده و بعد از آن شروع به تهدید کرده است. آنها می‌گفتند که این مرد تهدید کرده که اگر به خواسته هایش عمل نکنند و با او رابطه نداشته باشند این تصاویر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

به‌دنبال این شکایت تحقیقات در این‌باره آغاز شد و مأموران پلیس فتا موفق شدند با شناسایی گرداننده این سایت همسریابی، او را دستگیر کنند.

سرهنگ سیداحمد موسوی، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان در این‌باره گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر اتهاماتش بود ؛ اما پس از روبه‌رو شدن با مستندات، به جرمش اعتراف کرد و گفت از طریق سایت همسریابی و شبکه‌های اجتماعی با زنان جوان آشنا می‌شد و پس از جلب اعتماد آنها و به بهانه ازدواج، تصاویر خصوصی‌شان را می‌گرفت و در نهایت، با تهدید به انتشار این تصاویر برای اخاذی از قربانیان اقدام می‌کرد.

موسوی با بیان اینکه متهم به بیش از۳۰ فقره اخاذی از زنان جوان اعتراف کرد، گفت: مردم باید توجه داشته باشند، فضای مجازی،به‌ویژه سایت‌های همسریابی محل مناسبی برای آشنایی، ازدواج و اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی با افراد غریبه نیست و افراد سودجو با ترفندهای مختلف درصدد سرقت تصاویر و اطلاعات شخصی مردم هستند.

به‌گفته وی هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

همشهری

نظر شما