شناسهٔ خبر: 63891091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:

یک مرزبان در سراوان به شهادت رسید

طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح پس از گذشت پنج روز به علت شدت جراحات در سحرگاه يوم جاری دعوت حق را لبيک گفت و به شهادت رسيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح پس از گذشت پنج روز به علت شدت جراحات در سحرگاه يوم جاری دعوت حق را لبيک گفت و به شهادت رسيد. 

مرزداران غيور هنگ مرزی سراوان در درگيری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و قاچاقچيان موادمخدر در نقطه صفر مرزي، ضمن جلوگيری از ورود قاچاقچيان مواد مخدر به خاک ميهن عزيزمان، موفق شدند ضمن به هلاكت رساندن اشرار و قاچاقچيان يک دستگاه خودرو را كشف و مقادير قابل توجهی موادمخدر و كالای قاچاق را نيز كشف كنند.

در این عملیات یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم "سبحان جمالی " با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح که پس از گذشت ۵ روز در سحرگاه یوم جاری به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط مرزی، وظیفه پاسداری و حراست از مرز‌های کشور را بر عهده دارند عزیزانی همچون شهید "سبحان جمالی " در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود، امنیت میهن عزیزمان را پایدار می‌کنند.

نظر شما