شناسهٔ خبر: 63891037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهم ترین اولویت در آموزش و پرورش جبران کمبود فضای آموزشی و پرورشی باشد

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ماکو گفت:مهم ترین اولویت در آموزش و پرورش جبران کمبود فضای آموزشی و پرورشی باشد.

صاحب‌خبر -

مهم ترین اولویت در آموزش و پرورش جبران کمبود فضای آموزشی و پرورشی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه شورای پشتیبانی اداره سواد آموزی شهرستان ماکو به ریاست نادر کاظمی فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و رؤسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری برگزار گردید.

نادر کاظمی فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم شورای آموزش و پرورش برنامه ریزی برای توسعه اماکن آموزشی و پرورشی است گفت: مهم‌ترین اولویت در آموزش و پرورش جبران کمبود فضای آموزشی و پرورشی باشد.

کاظمی با اشاره به اینکه دلایل افت تحصیلی ریشه یابی شده و راهکار داده شود افزود: افت تحصیلی دانش آموزان با فداکاری‌های فرهنگیان عزیز جبران شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ماکو در خصوص اینکه باید به نحوه آموزش در مدارس برنامه داشته باشیم گفت: باید به خواسته‌های دانش‌آموزان توجه داشته باشیم و برای آن‌ها وقت بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه برای هر یک از مدارس باید یک بانک اطلاعاتی نیاز‌های مدارس تشکیل شود افزود: وضعیت مدارس بررسی و نیاز‌ها جمع بندی شده و بر حسب اولویت بندی مشکلات حل شود.

نظر شما