شناسهٔ خبر: 63888743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کریمیان در گفتگو با دانشجو خبر داد

ثبت نام یک میلیون و ۶۰ هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تاکنون / مهلت ثبت‌نام امروز به پایان می‌رسد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: بیش از یک میلیون و ۶۰ هزار داوطلب برای نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نام نویسی کرده اند.

صاحب‌خبر -

مهلت ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری۱۴۰۳ امروز به پایان می‌رسد

به گزارش علیرضا کریمیان ، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین آمار ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و ۶۰ هزار داوطلب برای نوبت اول آزمون سراسری  ۱۴۰۳و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نام نویسی کرده اند که مهلت ثبت نام امشب پایان می یابد و تمدید نخواهد شد. بنابراین داوطلبان می‌توانند تا پایان ساعت ۲۴ امروز با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نظر شما