شناسهٔ خبر: 63880096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

خودروی سواری بنز با سرعت 205 کیلومتر در اصفهان توقیف شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان: تیم گشت پلیس راه هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از مسیرهای ارتباطی استان، یک دستگاه خودروی سواری بنز را بدلیل رانندگی با سرعت‎ غیرمجاز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت متوقف کردند.

صاحب‌خبر -

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری بنز «c۲۲۰» با سرعت غیرمجاز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت توسط گشت پلیس راه خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ علی مولوی روز سه‌شنبه گفت: تیم گشت پلیس راه هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از مسیرهای ارتباطی استان، یک دستگاه خودروی سواری بنز را بدلیل رانندگی با سرعت‎ غیرمجاز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ارتکاب تمام تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی برای راننده است، تصریح کرد: راننده‌ای که بدلیل تخلفات حادثه‌ساز متوقف و اعمال قانون شود، نمره منفی برای گواهینامه او در سیستم ثبت خواهد شد و برابر قانونی رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، زمانی که نمره منفی نیز به حد نصاب برسد گواهینامه راننده مُتخلف نیز توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان هشدار داد: زمانی که راننده ای با سرعت خطرآفرین رانندگی می‌کند، به هیچ عنوان فرصت بررسی شرایط و توجه به علائم راهنمائی و رانندگی طول مسیر را ندارد و در صورت مواجهه ناگهانی با شی یا مانعی در جاده بطور حتم برای تصمیم گیری دچار مشکل خواهد شد.

دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش در اصفهان

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و ‌دستگیری هشت نفر از اراذل واوباش در اصفهان خبر داد.

بدنبال ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد و اوباشگری هشت نفر از اراذل و اوباش شهر اصفهان، مأموران گمنام امام زمان(عج) این فرماندهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی خود، این نفرات را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند به و مرجع قضایی تحویل دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما