شناسهٔ خبر: 63879255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیری هفته دهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، فردا

هفته دهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران فردا ۱۵ آذر با هفت دیدار در شهر‌های اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم ایفاسرام اردکان (۶ برد، ۱۸ امتیاز و جایگاه سوم جدول) در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان گیتی‌پسند اصفهان (هفت برد، ۲۰ امتیاز و رتبه دوم جدول) است. نماینده اردکان در اندیشه کسب هفتمین برد خود در لیگ برتر مردان است و در صورت تحقق این هدف با سه امتیاز، به رتبه دوم جدول صعود خواهد کرد، اما گیتی‌پسند که هفته نهم در تهران مغلوب پیکان شد، در تلاش برای ریکاوری روانی بازیکنان و کسب پیروزی در اردکان است تا در ادامه دور رفت مرحله مقدماتی از کورس مدعیان قهرمانی نیم فصل خارج نشود.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که در حال حاضر با پنج برد و ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول است، این هفته در گنبد به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. شهدابی‌ها هفته نهم در بازی خانگی مغلوب فولاد صدرنشین شدند و این هفته در سالن المپیک گنبد به دنبال پنجمین برد خود هستند تا تعداد برد و باخت‌هایشان برابر شود.

از سوی دیگر وضعیت تیم گنبد در جدول اصلا مناسب نیست و علاقمندان والیبال گنبد انتظار بیشتری از نماینده لیگ برتری خود دارند و این موضوع فشار زیادی به رحمان رئوفی سرمربی و بازیکنان این تیم وارد می‌کند که شاید این موضوع باعث برد گنبدی‌ها در این مسابقه شود.

در دیگر دیدار هفته دهم لیگ برتر مردان تیم‌های تیم‌های سایپا تهران و چادرملو اردکان در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما