شناسهٔ خبر: 63870960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب شیراز مطرح کرد؛

محرومیت زدایی از روستای چراب قلندری شیراز

نشست هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات روستای چراب قلندری از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مدیر بنیاد مسکن انقلاب شیراز در این نشست روند اجرای بهسازی، مقاوم سازی مسکن روستایی وصدوراسنادمالکیت روستایی را مورد بررسی قرار داد و گفت: بنیاد مسکن با اجرای طرح‌های عمران روستایی زمینه را برای کاهش مهاجرت ها و ایجاد انگیزه ماندگاری دراین مناطق فراهم کرده است.

محسن ابراهیمی اضافه کرد: توسعه و محرومیت زدایی به عنوان یک مطالبه همیشگی و مردمی در روستاها مطرح است و این حق روستاییان است که از بهترین خدمات برخوردار باشند.

وی، روستای چراب قلندری را یک یاز مناطق با اولویت برای ارائه خدمات در بخش ارژن دانست و افزود: بسیاری از روستاهای بخش ارژن تا کنون از این خدمات بهره مند بوده‌اند.

ابراهیمی با بیان اینکه توجه به اقتصاد و عمران روستاها موجب کاهش مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها می شود گفت : بسیاری از این مناطق در سالهای مختلف از خدمات بهره مند شده اند اما همچنان حجم محرومیت در مناطق روستایی شهرستان شیراز بالاست.

وی از دهیاران خواست تا ضمن تعامل و هم افزایی با بنیاد مسکن در این زمینه گام های اساسی بردارند و گفت: وظایف تمام دستگاه های اجرایی در روستاها بر عهده دهیاران گذاشته شده و فعالیت های عمرانی با مشارکت بنیاد مسکن دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما