شناسهٔ خبر: 63868052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

درگیری نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

درحالی که اشغالگران صهیونیست همچنان به مناطق مختلف کرانه باختری حمله می‌کنند نیروهای فلسطینی در این مناطق مقابل متجاوزان ایستاده و حملاتی را علیه آنها انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فلسطین الیوم، اشغالگران صهیونیست طی ساعت‌های گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و تعداد زیادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه بیت لقیا واقع در غرب رام الله درگیری‌هایی میان آن‌ها و جوانان فلسطینی رخ داد.

نیرو‌های مقاومت فلسطین همچنین تجهیزات نظامیان صهیونیست را با پرتاب چندین بمب قدرتمند در جریان یورش این نظامیان به شهر و اردوگاه جنین منهدم کردند.

نظامیان صهیونیست به مناطق شمال غرب رام الله نیز حمله کردند. رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که حدود ۵۰ خودروی نظامی به شهر جنین هجوم آورده و بیمارستان دولتی این منطقه را محاصره کردند.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری رود اردن، بامداد سه‌شنبه برق بسیاری از مناطق این شهر و اردوگاه آن قطع شد.

بولدوزر‌های رژیم صهیونیستی همزمان کار تخریب تأسیسات زیربنایی فلسطینی‌ها را پس از یورش آن‌ها به شهر جنین و اطراف اردوگاه آغاز کردند.

نیرو‌های اشغالگر اقدام به یورش به شماری از ساختمان‌های شهر جنین و اطراف اردوگاه آن کرده و تیم‌های تک‌انداز ارتش این رژیم نیز در منطقه مستقر شدند.

اردوگاه‌های الجلزون در شمال رام الله و الدهیشه واقع در جنوب شرق بیت لحم و همچنین اردوگاه جدید عسکر شاهد یورش نظامیان صهیونیست بود. در جریان این یورش‌ها یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما