شناسهٔ خبر: 63849680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری عاملان آدم ربایی در مرکز خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی از دستگیری عاملان آدم ربایی پسربچه 14 ساله در شهرستان بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی امروز در رسانه ها اعلام کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسربچه ای ۱۴ساله توسط سرنشین یک خودروی سواری در زمان تعطیلی از مدرسه در یکی از خیابان های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده شده‌ است. 

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی با انگیزه انتقام گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شدند. 

سرهنگ صادقی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با روش های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا که زن بودند را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد فرد آدم ربا همسر سابق شاکی بوده و قصد انتقال غیر قانونی پسر بچه به خارج از کشور را داشته  است که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی دستگیر شد و پسر بچه به آغوش خانواده بازگشت. 
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: عامل اصلی آدم ربایی و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/
 

نظر شما