شناسهٔ خبر: 63848411 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نخستین همایش استانی سردار سرباز در آذرشهر

نخستین همایش استانی شعر و ادب با عنوان سردار سرباز به مناسبت سالگرد شهادت اسطوره جهانی مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آذرشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی نخستین همایش استانی شعر و ادب سردار سرباز یازدهم دی ماه امسال در شهرستان آذرشهر برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان عمومی این همایش علاقمندان می‌توانند مضمون پردازی شاعرانه خود را در محور‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از حریم ولایت، نقش سردار سلیمانی در گسترش فرهنگ مقاومت، سردار و رابطه با شعر و ادب عرفانی اسلامی، جایگاه مکتب فاطمی در اندیشه سلیمانی، سردار سلیمانی تواضع مردم داری، سردار از دفاع مقدس تا قدس شریف، شهید سلیمانی و رافت رضوی، سردار، روضه و اشک، مکتب سلیمانی و«سرباز ولایت به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

قالب آثار ارسالی شعر به زبان‌های ترکی و فارسی و تعداد آثار ارسالی هر شرکت کننده حداکثر ۲ اثر است و علاقمندان تا ۳۰ آذر ماه  امکان ارسال آثار خود به دبیرخانه همایش را در پیام رسان ایتا به آیدی @ sardaresarbaz و یا پست الکترونیک sardaresarbaz ۱۴@gmail.com دارند.

با برگزاری آیین اختتامیه نخستین همایش استانی سردار سرباز» در ۱۱ دی ماه  در شهرستان آذرشهر نفر اول پنج میلیون تومان، نفر دوم چهار میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و از ۱۰ برگزیده نیز با هدیه یک میلیون تومانی تجلیل خواهد شد.

نظر شما