شناسهٔ خبر: 63841702 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی در آستانه تعطیلی:

بندر ایلات در پی حملات موشکی و پهپادی ارتش یمن در واکنش به جنایات هولناک صهیونیستها در غزه در آستانه تعطیلی قرار گرفته است

شماری از مقامات صهیونیستی در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کردند تقریبا هیچ کشتی دیگر در این بندر پهلو نمی گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی خبری المسیره نت، روزنامه اقتصادی اسرائیلی گلوبس به نقل از شماری از منابع در صنایع رژیم صهیونیستی نوشت مسئولان بندر ایلات قصد دارند کارگرانشان را اخراج کنند و دروازه های این بندر را به علت کمبود کار ببندند.

 

گلوبس افزود جنگ دریایی به بندر ایلات که با خطر تعطیلی روبروست آسیبهای فراوانی وارد کرده است.

 

شرکت کشتیرانی رژیم صهیونیستی (تسیم) نیز اعلام کرد خطوط دریانوردی کشتی هایمان را پس از حملات با پهپادها از سمت سواحل یمن تغییر داده ایم.

 

رسانه های صهیونیستی هم اعلام کردند حوثی ها تعدادی موشک و هواپیمای انتحاری به سمت شماری از کشتی های اسرائیلی حامل کانتینر در دریای سرخ و یک فروند ناوشک آمریکایی در همین منطقه شلیک کردند.

 

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس نیز اعلام کرد یک فروند کشتی از نیروی دریایی یمن دستور دریافت کرده است که مسیرش را در دریای سرخ تغییر دهد.

 

رادیو ارتش صهیونیستی نیز اعلام کرد آن کشتی که در دریای سرخ آسیب دیده است در اجاره شرکتی است که اسرائیل بخشی از مالکیت آن را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/ ع.ج

 

 

نظر شما