شناسهٔ خبر: 63840799 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منزل مسکونی در کرمان به‌خاطر نشت گاز شهری در آتش سوخت

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: یک منزل مسکونی ویلایی، بامداد امروز به‌خاطر نشت گاز شهری در آتش سوخت.

صاحب‌خبر -

جمشید حسینخانی، علت وقوع انفجار این منزل مسکونی را ناشی از نشت گاز شهری در این محیط دانست.

وی افزود: بامداد امروز، ۱۲ آذرماه، همسایگان ساختمان آتش‌گرفته، پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله با سامانه «۱۲۵» تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کرمان نیز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آتش نشانان را از ایستگاه «شماره ٩» به محل حادثه واقع در خیابان «شهید ابراهیمی» اعزام کرد.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تاکید کرد: رعایت نکردن اصول و استاندارد‌های ایمنی در استفاده از لوازم گازسوز در فضای داخلی موجب نشت گاز، و در نتیجه، سبب انفجار شدید لحظه‌ای و این آتش‌سوزی مهیب شد.

وی از مصدومیت یک نفر از ساکنان در انفجار اولیه خبر داد و افزود: این آتش‌سوزی باعث مصدوم‌شدن یک نفر از ساکنان شد که با تلاش گروه امدادونجات به عوامل اورژانس تحویل و به مرکز درمانی منتقل شد.

حسینخانی، خطاب به شهروندان تأکید کرد: با بررسی وسایل گازسوزِ محل زندگی خود و اطمینان از سلامت این وسایل و استفاده از لوازم و بست‌های استاندارد، از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

نظر شما