شناسهٔ خبر: 63836120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تدوین ۳۵ درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین‌المللی

رئیس دانشگاه خوارزمی از تهیه و تدوین ۳۵درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین‌المللی در خارج از کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه خوارزمی، جلسه افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی با حضور مسئولین دانشگاه و سازمان بورس اوراق بهادار در دانشکده علوم مالی برگزار شد. 

علی حسن‌بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: دانشگاه خوارزمی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دو پردیس کرج و تهران مشغول به فعالیت است. 

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: وجود چهره‌های شاخص علمی، سیاسی و اقتصادی در این دانشگاه، نشان‌دهنده عظمت نخبه‌پروری و ریشه دار بودن این مرکز علم و دانش است. 

وی اظهار کرد: سی‌وپنج درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین‌المللی در خارج از کشور تهیه و تدوین می‌شود. 

حسن بیگی عنوان کرد: دانشگاه خوارزمی در زمینه اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌های ملی و بین‌المللی سابقه خوبی دارد. همکاری‌های دو سویه سازمان بورس و اوراق بهادار و دانشگاه نشان دهنده پتانسیل بالای هر دو مجموعه است. 

وی گفت: دانشگاه خوارزمی با توجه به داشتن مجوز بورس صنعتی، فضای مناسبی برای ایجاد زمینه همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف دارد و با رعایت پروتکل‌های مشخصی با استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه می‌تواند رشته‌های مورد نیاز صنعت را تأمین کند. 

در ادامه معصومی‌نیا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: دانشکده علوم مالی از قدمت بالا و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است. این دانشکده با کمک دانشکده‌های مدیریت و اقتصاد می‌توانند گام‌های مؤثری در بهبود و ارتقاء سطح همکاری با سازمان بورس بردارند. 

وی افزود: این همکاری علمی می‌تواند باعث افزایش سطح کیفی تعاملات و تحول در زمینه‌های مالی و حسابداری شود. 

گفتنی است در پایان جلسه از تفاهم‌نامه مشترک میان دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با هدف تعمیق ارتباط بازار سرمایه و جامعه دانشگاهی با محوریت برگزاری دوره‌های مشترک و ارتقا دانش تخصصی بازار سرمایه، بهسازی فضای آموزشی دانشکده علوم مالی، توسط ریاست دانشگاه رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما