شناسهٔ خبر: 63827628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت رسمی ۱۴ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در خوزستان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به فعالیت رسمی ۱۴ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده مجوز دار در استان گفت: گسترش و تقویت این مراکز در سطح استان، از جمله رویکرد‌های مهم این اداره کل است.

صاحب‌خبر -

فعالیت رسمی ۱۴ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، محمدعلی رستمی بیان کرد: این مراکز با هدف نوآوری در ارائه خدمات تخصصی ازدواج و خانواده راه‌اندازی شده و به زوجین خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: عوامل زیادی در سلامت خانواده نقش داشته که منجر به آسیب‌های اجتماعی و از بین رفتن سلامت خانواده می‌شود بنابراین باید برنامه‌ریزی و اقدامات مفیدی در این خصوص انجام شود.

رستمی ادامه داد: ضروری است با مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج برای تحکیم بنیاد خانواده، جوانان را از مضرات طلاق (از ریشه‌های آسیب‌های اجتماعی) آگاه کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: مشاوره در حوزه ازدواج بسیاری از مشکلات را کاهش داده و به ازدواج آگاهانه زوجین کمک کند بنابراین باید نسبت به تقویت مراکز مشاوره بیش از گذشته توجه شود.

وی با قدردانی از تمامی فعالان عرصه ازدواج به نقش فعالیت‌های فرهنگی و مشاوره‌ای در این حوزه اشاره کرد و گفت: نقش این مراکز در افزایش ازدواج و کاهش طلاق بسیار با اهمیت است.

رستمی اضافه کرد: انتظار داریم که طرح‌های ارائه شده از سوی مراکز مشاوره ازدواج در استان افزایش یافته و جامعه مخاطب بیشتری را در بر بگیرد.

بر اساس این گزارش استان خوزستان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر یکی از استان‌های پرجمعیت کشور محسوب می‌شود.

نظر شما