شناسهٔ خبر: 63817121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تا پایان هفته چهارم

تیم تیراندازی همدان در رده دوم لیگ برتر تپانچه کشور

خبرگزاری صدا و سیما

تیم هیات تیراندازی همدان، تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تپانچه در رتبه دوم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تیم هیات همدان در هفته نخست این رقابت ها، برابر شرکت ملی حفاری شکست خورد، اما در هفته دوم دانشگاه پلیس را شکست داد، در هفته سوم هیات البرز را برد و در هفته چهارم فولاد مبارکه سپاهان را از پیش رو برداشت.
تیم همدان با ترکیب سیدمهدی موسوی‌راضی، مهدی پورصالحی، ابراهیم برخورداری، محمدرضا محمودی، میلاد طالبی، پرهام برخورداری، علی حقی و با مربی‌گری سیدمهدی موسوی و سرپرستی صالح فریدی تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تپانچه آقایان، با سه پیروزی، یک شکست و ۱۶ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرده و بالاتر از خود فقط تیم ۲۰ امتیازی شرکت ملی حفاری را می‌بیند.
شانزدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور، امسال با حضور هشت تیم در تفنگ زنان، هشت تیم در تفنگ مردان، هفت تیم در تپانچه بانوان و هشت تیم در تپانچه مردان از ۱۸ آبان در بخش آقایان و ۲۵ آبان در بخش بانوان آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد.
در تپانچه مردان ۸ تیم هیات تیراندازی همدان، هیات البرز، دانشگاه پلیس، نیروی زمینی ارتش، شهید لطفی هوا فضای سپاه، شرکت ملی حفاری، فولاد مبارکه سپاهان و هیات خراسان رضوی حضور دارند.

نظر شما