شناسهٔ خبر: 63802502 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

کشتار سازمان یافته غیرنظامیان در غزه با کمک هوش مصنوعی

یک نشریه انگلیسی طی گزارشی فاش کرد که ارتش صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی از هوش مصنوعی استفاده می کند و تعمدا غیرنظامیان را هدف قرار می دهد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)،گزارش تحقیقی یک مجله انگلیسی‌زبان که توسط گروهی از روزنامه‌نگاران اسرائیلی و فلسطینی اداره می‌شود آشکار ساخت رژیم صهیونیستی چگونه از هوش مصنوعی برای هدف قرار دادن عامدانه شمار بسیار زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان استفاده می‌کند.

 

مجله +972 که از سال 2010 برای تهیه گزارش‌های تفصیلی و تحقیقی درباره مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی  و فلسطین آغاز به کار کرده در گزارشی که پنجشنبه منتشر شد نوشته ارتش رژیم صهیونیستی  سیاست‌هایی را برای افزایش دادن بانک اهداف غیرنظامی در پیش گرفته و علاوه بر آن محدودیت‌ها را برای حمله به غیرنظامیان تعدیل کرده است.

 

به نوشته این پایگاه رژیم صهیونیستی  در جنگ فعلی که نام آن را «عملیات شمشیر آهنین» گذاشته به طرز معناداری بانک اهداف خود را بیشتر مناطقی قرار داده که ماهیت نظامی ندارند. این اهداف منازل مسکونی شخصی، ساختمان‌های عمومی، زیرساخت‌ها و برج‌های بلند را شامل می‌شوند.

 

منابع مطلع که تجارب دسته‌ اولی از حضور در بمباران‌های غزه داشته‌اند به مجله +972 گفتند هدف اصلی حمله به این اماکن آسیب زدن به جامعه مدنی فلسطین است: یعنی ایجاد یک شوک که تبعات سنگینی داشته باشد و موجب شود «غیرنظامی‌ها به حماس فشار وارد کنند.»

 

چندین نفر از منابع که خواسته‌اند نامشان فاش نشود گفتند که ارتش اسرائیل اطلاعاتی از بخش زیادی از اهداف احتمالی در غزه در دست دارند و بر اساس آن از قبل فرضیه‌هایی درباره اینکه حمله به یک مکان چه تعداد کشته به جا خواهد گذاشت، دارند.

 

مجله +972 نوشته است: «اعدام و ارقام محاسبه شده‌اند و یگان‌های اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی  از پیش نسبت به آن اطلاع دارند و حتی به فاصله اندکی قبل از انجام حمله یقین دارند چه تعداد غیرنظامی قرار است کشته شوند.»

 

انتهای پیام/الف/ی.ح

 

نظر شما