شناسهٔ خبر: 63793002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد مقدس

پیکر مطهر شهیدان «مهدی ذاکرحسینی، علی آقا عبدالهی، حسن اکبری و سید مصطفی صادقی از تهران و شهید رضا عباسی از کرمانشاه، شهید غلامعلی تولی از گرگان، شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان و شهید الیاس چگینی از قزوین» از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر آنلاین از خراسان، پیکر پاک شهدای منطقه خان طومان سوریه که به تازگی در عملیات تفحص و از طریق دی. ان. ‌ای شناسایی شده بودند با حضور پرشور و گسترده مردم شهید پرور مشهد تشییع و به حرم مطهر رضوی منتقل شدند.

پیکر مطهر شهیدان «مهدی ذاکرحسینی، علی آقا عبدالهی، حسن اکبری و سید مصطفی صادقی از تهران و شهید رضا عباسی از کرمانشاه، شهید غلامعلی تولی از گرگان، شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان و شهید الیاس چگینی از قزوین» عصر امروز از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شدند.

مراسم وداع با شهدا و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار شد.

اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در حمله عناصر تکفیری به منطقه خان طومان سوریه شماری از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع) شهید شده و پیکرهای مطهر آنان سال‌ها در منطقه باقی ماند.

تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد مقدس

نظر شما