شناسهٔ خبر: 63792172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۵۸؛

شورای سرپرستی موقت دانشگاه تهران: دانشگاه تهران دانشجویان اخراجی از آمریکا را می پذیرد

کیهان ۱۶ صفحه ای روز شنبه ۱۰ آذر سال ۱۳۵۸ را مشاهده می کنید. این روزنامه در تیتر اول خود از کشته شدن ده‌ها نفر در تظاهرات ضد آمریکایی در ۸ کشور خبر داده است. فردا و پس فردا رای گیری برای تایید قانون جدید جمهوری اسلامی است‌ و امام خمینی گفته اند به قانون اساسی آری می گویم و کیهان نوشته که میلیونها نفر فردا به قانون اساسی رای می دهند. صادق قطب زاده اعلام‌ کرده که به تصمیم شورای انقلاب در جلسه شورای امنیت شرکت نمی کند و کورت والدهایم دبیر کل سازمان ملل هم‌ اعلام کرده که شورای امنیت بدون حضور ایران تشکیل جلسه می دهد

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان ۱۶ صفحه ای روز شنبه ۱۰ آذر سال ۱۳۵۸ را مشاهده می کنید. این روزنامه در تیتر اول خود از کشته شدن ده‌ها نفر در تظاهرات ضد آمریکایی در ۸ کشور خبر داده است.

فردا و پس فردا رای گیری برای تایید قانون جدید جمهوری اسلامی است‌ و امام خمینی گفته اند به قانون اساسی آری می گویم و کیهان نوشته که میلیونها نفر فردا به قانون اساسی رای می دهند. صادق قطب زاده اعلام‌ کرده که به تصمیم شورای انقلاب در جلسه شورای امنیت شرکت نمی کند و کورت والدهایم دبیر کل سازمان ملل هم‌ اعلام کرده که شورای امنیت بدون حضور ایران تشکیل جلسه می دهد. موشه دایان نخست وزیر اسرائیل گفته  که فرودگاههای اسرائیل علیه ایران در اختیار آمریکاست و از آن سو  هانی الحسن هم اعلام کرده که تمام نیروهای فلسطین در اختیار امام است. خبر آخر هم‌ اینکه امام در دیدار با شورای انقلاب اعلام‌ کرده اند که ربا باید هر چه سریعتر از بانک‌های ایران حذف شود.

IMG_20231201_101911_247

به صفحه دوم روزنامه می رویم به اطلاعیه شورای سرپرستی موقت دانشگاه تهران بر می خوریم که اعلام‌ کرده اند دانشگاه تهران دانشجویان اخراجی از آمریکا را می پذیرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد؛

شورای سرپرستان موقت دانشگاه تهران با انتشار  اطلاعیه ای آمادگی خود را جهت پذیرش دانشجویان اخراجی از آمریکا اعلام‌ کرد.

متن اطلاعیه شورای سرپرستان موقت دانشگاه تهران به شرح زیر است؛

IMG_20231201_101911_370

شورای سرپرستان موقت دانشگاه تهران ضمن تایید همه جانبه مبارزات قهرمانانه و ضد امپریالیستی مردم ایران که با اشغال لانه جاسوسی ایالات متحده آمریکا در ایران بوسیله دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ابعاد گسترده تری یافته است وظیفه خود می داند تا اعلام‌ کند که در این مبارزه دانشگاه تهران به مسئولیت خطیر خود آگاه است و چنانچه ایالات متحده آمریکا به دستاویزی مذبوحانه ای مانند اخراج دانشجویان ایرانی بپردازد هم‌ تلاش خود را برای پذیرش این دانشجویان به کار خواهد برد و وظیفه ضد امپریالیستی به جامعه دانشگاهی ایران چنین حکم‌ می کند که حداکثر تلاش خود را برای پذیرش این دانشجویان به هر طریق که امکان‌پذیر است به عمل آورد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما