شناسهٔ خبر: 63785091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵۷۰۰ بسیجی در قزوین امنیت ساز مردم بودند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۵۷۰۰ بسیجی سال گذشته هنگام اغتشاشات در کف میدان حضور داشته و امنیت ساز مردم استان بودند.

صاحب‌خبر -

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در اجتماع بزرگ بسیجیان با بیان اینکه هنگام اغتشاشات ۵۷۰۰ بسیجی در قزوین امنیت ساز مردم بودند، گفت: همدلی نیرو‌های نظامی در استان قزوین در کنار حضور بسیجیان بی مثال است.

وی اضافه کرد: امروز بسیجیان پر افتخار آمده‌اند تا بگویند که آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی و رهبری هستند و همچنان پای آرمان شهدا ایستاده‌اند.

سردار رفیعی آتانی به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: قزوین در دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیار خوش درخشید، رزمندگان در تیپ ۸۲ صاحب الامر و در ماموریت شمال غرب مقتدرانه عمل کردند و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ بسیجی در این عملیات‌ها حضور داشتند.

این مسئول همچنین بر گرامیداشت خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: از یک هزار و ۶۴۰ خانواده شهید در همین هفته بسیج تجلیل و تکریم به عمل آمد و اعتقاد داریم که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین به ظرفیت‌های معنوی قزوین اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم علمای دینی استان قزوین را نام ببریم، ۲ ساعت زمان می‌برد و این شهر همواره به عنوان دارالمومنین مشهور است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: تمام شهدا در جغرافیای معنوی یک شناسنامه دارند، اما شهدای قزوین مثل ابوترابی، لشگری در کشور می‌درخشند و بی نظیرند.

نظر شما