شناسهٔ خبر: 63778421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیین استقبال از شهدای تازه تفحص شده خان طومان، در مشهد

همزمان با ایام سوگواری دهه فاطمیه، مراسم استقبال از پیکرهای مطهر هشت شهید تازه‌ تفحص‌ شده مدافع حرم در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، با اشاره به جزئیات مراسم تشییع، گفت: پس از مراسم استقبال، پیکرهای مطهر شهدا به حرم مطهر رضوی منتقل می شود و ساعت ۱۵ امروز مراسم محوری تشییع با حضور مردم شهیدپرور مشهد مقدس از مقابل مهدیه تا حرم مطهر رضوی برگزار می‌ شود.

<div id="video-display-embed-code_10495251"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4073514/10495251?width=600&height=350"></script></div>

حجت‌ الاسلام مهدی حسن‌ زاده نامقی افزود: امشب پس از نماز مغرب و عشاء، آیین وداع با شهدا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهیدان «مهدی ذاکر حسینی»، «رضا عباسی»، «حسن اکبری»، «علی آقا عبداللهی»، «سیدمصطفی صادقی»، «الیاس چگینی»، «محمدرضا یعقوبی» و «غلامعلی تولی» در مناطق مختلف سوریه و منطقه خان طومان به شهادت رسیده اند و پیکرهای مطهر آنان در تفحص اخیر شناسایی و پس از سالها مفقود بودن به کشور بازگشته است.

۴ شهید از مجموع این ۸ شهید والامقام اهل تهرانی، یک شهید اهل استان گلستانی، یک شهید از کرمانشاه، یک شهید از قزوین و یک شهید گیلانی است.

آیین استقبال از شهدای تازه تفحص شده خان طومان، در مشهد آیین استقبال از شهدای تازه تفحص شده خان طومان، در مشهد آیین استقبال از شهدای تازه تفحص شده خان طومان، در مشهد

نظر شما