شناسهٔ خبر: 63776250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سهم هزار و ۸۰۰ نفری ساوه از اردو‌های راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: این شهرستان از طرح معنوی اعزام راهیان نور بسیج اقشار به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سهم یک هزار و ۸۰۰ نفری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  سرهنگ مهدی افزود : یک هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد دانش آموزان دختر دبیرستانی هستند که در قالب ۲ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب به مناسبت هفته بسیج و روز دانش آموز اعزام شده اند.

او ادامه داد : ۶۰۰ نفر نیز شامل سایر اقشار بسیج هستند که تا پایان سال به این مناطق اعزام می شوند که عمده این اعضا به همراه خانواده خود در این اردوها شرکت خواهند کرد.

سرهنگ مهدی، اردوی راهیان پیشرفت را از دیگر طرح های بسیج این شهرستان اعلام کرد و افزود: در این طرح نیز دانش آموزان با حضور در مراکز مختلف و واحدهای تولیدی از پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان بازدید می کنند.

او گفت: مهمترین هدف در اردوی راهیان پیشرفت که تا کنون بیش از ۱۰۰ اردوی کلاسی در شهرستان برگزار شده، عمل به جهاد تبیین در بین نسل آینده و تقویت روحیه خودباوری آنان در توانمندی کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود : امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و جوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می‌روند این اردوها برکت و الهام بخش است، چرا که جوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

او مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل‌های آینده بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: در این سفر زیارتی جوانان علاوه بر آشنایی وپی بردن به خصوصیت شهدا می‌خواهند مانند شهدا سرافراز شوند و لازمه این سرافرازی نیز تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و رهبری است.

نظر شما