شناسهٔ خبر: 63768095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: اساس مکتب تشیع تبیین است

ارومیه - ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اساس مکتب تشیع تبیین است و اهل بیت (ع) علمدار این عرصه بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسوول بنیاد دعبل آذربایجان غربی افزود: رهبر معظم انقلاب از هیات به عنوان کانون جهاد تبیین یاد می کنند و اهل بیت(ع) علمدار این عرصه بودند و با کلام و رفتار و سیره شان حتی با سکوت خود توانستند تبیین انجام دهند.

وی ادامه داد: امروز که در عصر استعمار فرانو ذهن انسانها را با اطلاعات درست و غلط مسخ می کنند، تشخیص درست از نادرست مشکل می شود، غالبا ذهن انسان در تسخیر رسانه ها است و ذهن انسان تمییز حق و باطل را از دست می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در مساله اخیر غزه دیدید هرکسی می خواست در مورد مظلومیت مردم فلسطین در شبکه های اجتماعی مطلبی را بارگذاری کند آن مطلب را حذف می کردند و در صورت تکرار مکرر صفحه اش با محدودیت و یا با حذف مواجه می شد.

وی افزود: تشکیلاتی که اهل بیت (ع) به نام هیات راه اندازی کردند در دنیای امروز می تواند نقش تاثیر گذار داشته باشد در حمله داعش به سوریه و عراق که با رسانه خود می توانست در دنیا تاثیر بگذارد، سایت هیات دانشگاه امام صادق (ع) را که علیه داعش مداحی کرده بود مورد حمله سایبری گروه های تروریسی خود قرار داد و این نشان از حرکت درست آن هیات بود.

وی گفت: سیدالشهدا(ع) مظهر بیعت با خدای متعال است که همه هستی خود را برای ادای تکلیف فدا کرد هیات هم باید امروز مظهر فداکاری باشد چرا که ما ادعای این را داریم که می خواهیم در مسیر اهل بیت (ع) قدم برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: دعبل از شعرای اهل بیت (ع) در عرصه تبیین بود و از جمله کسانی بود که حکم قتلش توسط حکومت وقت امضا شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: اساس مکتب تشیع تبیین است

به گزارش ایرنا، در این‌مراسم رضا جاوید کیا به عنوان نماینده جدید بنیاد دعبل خزایی در استان معارفه و از زحمات شاهرخ اصغری نماینده پیشین این بنیاد قدردانی شد.

بنیاد علمی، فرهنگی و آموزشی دعبل خزاعی، نهادی حمایتی، خدماتی و غیرانتفاعی است که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت مادی و معنوی از جامعه ستایشگران و ذاکران اهل‌ بیت (ع) تاسیس ‌شده است.

نظر شما