شناسهٔ خبر: 63765441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مالخر احشام سرقتی در قزوین به دام افتاد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی بویین زهرا از دستگیری یک مالخر و انهدام باند سه نفره سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ وجیه الله عبدی روز چهارشنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در بویین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارگروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بررسی و بازدیدهای تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار در این سرقت ها به دست آورده و پس از مدتی تعقیب و مراقبت از دست داشتن وی در این سرقت ها اطمینان پیدا کردند.

فرمانده انتظامی بویین زهرا با بیان اینکه متهم به همراه ۲ نفر از همدستانش هنگام ارتکاب به سرقت توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در این پرونده یک مالخر نیز دستگیر شد و سارقان با اعتراف به سرقت ۲۹ راس گوسفند طی چهار ۴ فقره، به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارقان انباری در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان انباری و مشاعات ساختمان، با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در شهر قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، تاکید کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمان در منازل آپارتمانی شهر قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی، هویت سارقان و خودرویی که با استفاده از آن مبادرت به سرقت می کردند را شناسایی کرده و با اخذ دستور قضایی به مخفیگاه آنها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر سه متهم اعضای باند در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شده و مقادیر قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۷ فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق و ۲ مالخر سیم و کابل برق سابقه دار در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در این رابطه اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با برهم زنندگان آرامش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرزبه مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شریف آباد با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند در این عملیات ۲ سارق حرفه ای و ۲ مالخر را شناسایی و دستگیر کنند و حدود ۸۰۰ کیلو گرم سیم و کابل برق مسروقه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.

سرهنگ منصوری خاطرنشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور در راستای مطالبات مردمی در محلات و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم عمومی همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، ما را در انجام این وظیفه خطیر یاری کنند.

نظر شما