شناسهٔ خبر: 63764947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق در ایرانشهر افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از افتتاح بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق کشور با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان خبر داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از افتتاح بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق کشور با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ صلاح الدین بویا روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزودی در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور با ۱۲۰ تخت بستری، بیش از ۶ هزار مترمربع مساحت در۲ طبقه در ایرانشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با بهره‌برداری از این مرکز می‌توان گام بزرگی در حوزه ارتقای شاخص درمان در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان برداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تاکید کرد: تکمیل بزرگترین بیمارستان مادر و کودک این منطقه تحولی عظیم در حوزه درمان جنوب شرق کشور ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بیمارستان مادر و کودک شهرستان ایرانشهر پس از بهره‌برداری مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

بویا گفت: راه‌اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر باعث افزایش شاخص‌های کیفی در حوزه زنان و زایمان، کودکان و سلامت مادران باردار کشور و جنوب شرق خواهد شد.

وی اظهار کرد: از سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان سومین دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان فعالیت خود را با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جنوب استان آغاز کرد.

نظر شما