شناسهٔ خبر: 63763562 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

سخنگوی دولت:

متروی تهران-پرند با تلاش وزارت راه و شهرسازی فردا رسما افتتاح می‌شود/ واگذاری ۴۳۸۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در پرند

سخنگوی دولت با اعلام ارایه گزارش پیشرفت‌های مناسب طرح‌های حوزه مسکن، ترانزیت و حمل و نقل کالا توسط وزیر راه و شهرسازی در جلسه هیات دولت از افتتاح متروی تهران-پرند با تامین اعتبار توسط وزارت راه و شهرسازی در مراسمی با حضور رییس‌جمهور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت از بهره‌برداری متروی تهران-پرند با تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی طی فردا ۹ آذر با حضور رییس‌جمهور خبر داد.

سخنگوی دولت با اعلام ارایه گزارشی مفصل از پیشرفت‌های طرح‌های حوزه مسکن، ترانزیت، حمل و نقل کالا از سوی وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق گزارش وزیر راه و شهرسازی افزایش ترانزیت کالا با رشد ۲۸ درصدی در سال جاری نسبت به سال گذشته ثبت شد.

بهادری‌جهرمی در ادامه به متروی تهران-پرند اشاره کرد و افزود: متروی تهران-پرند با تامین منابع از سوی وزارت راه و شهرسازی تکمیل و آماده افتتاح شده که مقرر است تا طی مراسمی با حضور رییس‌جمهور برای فردا افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل متروی تهران-پرند، توضیح داد: فردا علاوه بر افتتاح مترو، ۴ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی در استمرار پروژه طرح نهضت ملی مسکن تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: مجموعه دولت تلاش کرده است تا در کنار ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی و بهبود راه‌های دسترسی، تامین خدمات زیربنایی و روبنایی را نیز در اولویت قرار بدهد. بنابراین فردا علاوه بر واحدهای مسکونی از یک مرکز درمانی، مسجد و پارک نیز که توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی احداث شده است بهره‌برداری خواهد شد.

نظر شما