شناسهٔ خبر: 63739379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی برمعرفی شخصیت حضرت زهرا (س)

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: ویژگی های شخصیت حضرت زهرا (س) برای مردم بازخوانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام عاشوری در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) که در سالن جلسات هنگ مرزی خوی برگزار شد گفت: ایام فاطمیه فرصتی برای بازخوانی ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) است و این که امام زمان (عج) حضرت زهرا (س) را الگوی خودشان معرفی می کنند نشانگر عظمت وجودی حضرت است که باید ما بدان معرفت داشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است تا یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم و اگر انقلاب اسلامی به این برهه رسیده است به برکت روحیه بسیجی بوده است.

 

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: بسیجییان کسانی هستند که در پای آرمان های انقلاب اسلامی پایدار ماندند و امروز به فرهنگ و تفکر بسیجی نیاز بیشتری داریم تا در مقابل دشمنان پیروز میدان باشیم و آنچه که ما را به پیروزی رساند انگیزه بسیجی بود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این روزها همه دنیا صدای مظلومیت مقتدرانه ملت فلسطین را می شنوند و در این حدود ۵۰ روزی که مقاومت مقتدرانه فلسطین در برابر استکبار جهانی شروع شده است، هر روز آن برای تاریخ عاشوراست و همان طور که رهبر انقلاب نیر فرمودند؛ پیروزی ملت فلسطین قطعی است.

 

وی حجاب و عفاف و ولایتمداری را از مهم ترین درس های زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها دانست و افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها حتی در در زمان شهادتشان به فکر حجاب و عفاف خود بودند و به کنیز خود سفارش کردند با ساخت تابوت بلند برای ایشان، از نمایان شدن بدنشان در لحظه تشییع جلوگیری کند.

 

نظر شما