شناسهٔ خبر: 63731833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پرواز ناموفق نیروی هوایی بر فراز دروازه پیام/ مردیم تا ۹ نفره بردیم

جدال ۹ نفره سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی سپاهان به پایان رسید. جدال ۹ نفره سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتندکه این دیدار در پایان با وجود ۹ نفره شدن سپاهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید.

ترکیب تیم سپاهان :
پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی،جواد حسین‌نژاد
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب نیروی هوایی عراق:
محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه (۶۰ کریم عبدالحکیم)، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر (۸۰-سیمپسون ادوکو) فرانکو آتچو (۹۷-فرانک آبوگو )، ابراهیم بایش، طارق همام (۵۹-محمد قاسم مجید)، علی جاسم، مهند عبدالرحیم.
سرمربی: ایوب اودیشو

داور: عبدالرحمن جاسم (قطر)/ کمک‌ها: طالب سالم العمری و سعود احمد/ داور چهارم: محمد احمد/ داوران VAR : علی العمری و علی الشماری.

اخطار:
سپاهان: فرشاد احمدزاده (8)، رامین رضاییان(82)  پیام نیازمند(12+90)

نیروی هوایی: ابراهیم بایش (24) ، سعد عبدالامیر (27) ، فرانکو آتچو(81) ،مصطفی سعدون(82)

اخراج:

سپاهان: جواد حسین‌نژاد (43) هادی محمدی(90)
در نیمه نخست سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود توسط فرشاد احمدزاده به گل رسید؛ در دقایق پایانی این نیمه اما محمدجواد حسین‌نژاد با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد، این نیمه با برتری سپاهان به پایان رسید.

در نیمه شاگردان مورایس به خوبی از گل زده دفاع کردند و این دیدار حساس در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید؛ در دقایق پایانی این نیمه نیز هادی محمدی از سپاهان کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

به این ترتیب سپاهان سومین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه C قرار گرفت.
انتهای پیام

نظر شما