شناسهٔ خبر: 63728556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توقیف یک دستگاه سونوگرافی قاچاق در خمیر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ایسوزو حامل تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال توسط مأموران انتطامی شهرستان

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز با اشاره به جدیت پلیس در شناسایی و برخورد با مخلان اقتصادی، گفت: در این راستا مأموران انتظامی  شهرستان خمیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه  ایسوزو مظنون و آن را  متوقف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از هماهنگی های لازم در بازرسی از خودرو تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه سونوگرافی قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اعلام کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده 30 میلیارد ریال برآورد شد که با هماهنگی قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شد.

سردار جاویدان به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی اشاره و تصریح کرد: پلیس با افرادی که ضمن قاچاق و احتکار دارو و یا تجهیزات پزشکی قصد ضربه زدن به سلامت عمومی شهروندان را دارند برخورد جدی می کند و مردم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد سودجو درخصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

نظر شما