شناسهٔ خبر: 63726953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با کمک خیران اصناف و ورزش

کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان برخواری

در آیینی با کمک خیران اصناف و ورزشی شهرستان برخوار بیش از یک میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان و محرومان در بخش‌های مختلف جمع آوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار در آیین گلریزان برای کمک به محرومان در زورخانه و مجموعه فرهنگی ورزشی شهید زارع شهر خورزوق گفت: جهاد خدمت‌رسانی سرلوحه عملکرد بسیج است که به دنبال آن امیدآفرینی و تبیین باید انجام شود.

سرهنگ سید کمال موسوی افزود: جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین سه مأموریت اصلی بسیج است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر آن تاکید کرده‌اند.

وی گفت: در شهرستان برخوار ۱۱ قرارگاه فعال است و قرارگاه محرومیت زدایی و قرارگاه سازندگی برخوار امسال تکمیل، نوسازی و بهسازی ۱۰ منزل مسکونی را در دستور کار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار گفت: بیش از ۳۰ گروه جهادی و ۵ قرارگاه حرکت‌های جهادی در شهرستان برخوار فعال است و امسال ۶ هزار نفر روز در مناطق محروم از جمله ریگان، خراسان جنوبی، سمیرم و نقاط مختلف شهرستان برخوار خدمت‌رسانی کرده اند.
رسول کربکندی رییس مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان نیز گفت: گلریزان‌ها برای کمک به محرومان روش‌های مختلف مانند اهدای جهیزیه، بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان برگزار می‌شود.

در این آیین ورزشکاران به اجرای حرکات ورزش زور خانه‌ای پرداختند.

کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان کمک بیش از یک میلیارد ریالی به نیازمندان

 

نظر شما