شناسهٔ خبر: 63724663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار چهاربرج:

مردم چهاربرج مطالبه گر و پای کار هستند

فرماندار شهرستان چهاربرج گفت: مردم شهرستان چهاربرج مطالبه گر و پای کار هستند و در بخش توسعه به پیشرفت قابل توجهی دست یافتند.

صاحب‌خبر -

مردم چهاربرج مطالبه گر و پای کار هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حبیبی در معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چهاربرج که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان اینکه مردم این شهرستان از دو ویژگی مطالبه گری و پای کار بودن برخوردار هستند، اظهار کرد: مطالبه گری این مردم در طول تاریخ به پیشرفت شهرستان چهاربرج انجامیده و علت این همسو بودن مردم با مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چهاربرج در شاخص استقرار ادارات از ضریب بالایی برخوردار است، افزود: در این شهرستان ۱۹ اداره مستقر شده است و با همت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی، مرکز بهداشت و درمان این شهرستان تبدیل به شبکه بهداشت و درمان شده است و این امر برکات خوبی برای این شهرستان دارد.

فرماندار چهاربرج با بیان اینکه مسئولیت در شهرستان چهاربرج بسیار سخت‌تر از شهرستان‌های دیگر است، اظهار کرد: علت این امر کمبود نیرو در ادارات است، این امر با وجود سفر معاون سازمان امور استخدامی کشور هنوز چارت ادارات ابلاغ نشده است و مطمئنا مشکلات در ادارات تازه تاسیس مضاعف است و به همین امر مسئولان در این شهرستان تازه تاسیس بسیار قدرتمند و پای کار باشد.

حبیبی با بیان اینکه اکثر ادارات شهرستان چهاربرج با یک نفر اداره می‌شوند، گفت: در شهرستان تازه تاسیس چهاربرج روسای ادارات قدرت خود را نشان دادند و از احداث مدارس و سالن ورزشی و دیگر امکانات رفاهی برای مردم نشان از همت مسئولان ادارات تک نفره این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان چهاربرج تنها یک درمانگاه شبانه روزی وجود دارد، افزود: این شهرستان از اولین بیمارستان نزدیک ۴۰ کیلومتر فاصله دارد و پاسخگوی بیماران بدحال نیست و مطالبه افزایش تعداد پزشک توسط مردم به حق است و مشکل اصلی ما در این شهرستان کمبود پزشک نیست، بلکه نبود پزشک در یک شیفت است.

فرماندار شهرستان چهاربرج با اشاره به مصوبات سفر اخیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به شهرستان چهاربرج، بیان کرد: در سفر اخیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ۱۱ مصوبه در جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان چهاربرج به تصویب رسید.

نظر شما