شناسهٔ خبر: 63724009 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی تهران:

مخارج آموزش‌های ترافیکی هزینه نیست، سرمایه‌گذاری است

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در چهل و هشتمین جلسه شورای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه بر تقویت موضوع آموزش در این حوزه تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش‌های ترافیکی، از جمله انتظارات اصلی ستاد از مناطق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به میزبانی منطقه ۶ برگزار شد، مهدی گلشنی با تاکید بر اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش‌های شهروندی با محوریت ترافیک، افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش، هزینه نیست، بلکه سراسر سود است، زیرا زمانی که شهروندان نسبت به وظایف و حقوق خود واقف باشند، هزینه‌های غیرضروری ناشی از عدم آگاهی مردم به بخش‌های ضروری و دارای اولویت، سوق داده شده و از هدررفت سرمایه پیشگیری می‌شود.

وی با بیان این که مخاطب هدف ما برای آموزش‌ در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، همه اقشار جامعه هستند، تاکید کرد: به‌دنبال تقویت آموزش‌های ترافیکی در بین تمام شهروندان هستیم که البته تحقق این امر، مستلزم افزایش اعتبارات مورد نیاز این بخش است. 

معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت و ضرورت استفاده حداکثری مناطق از فضاهای آموزشی در اختیار آنها، گفت: شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل پاک به‌ صورت جدی و مستمر در مسیر زیرساخت برقی‌سازی در حال حرکت است و یکی از دغدغه‌های جدی حمل‌و نقلی، تقویت تسهیلات و خدمات در حوزه میکروموبیلیتی‌ها، اسکوتر و موتورسیکلت برقی است.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، کامران اخباری همچنین بر لزوم ارائه امکانات و تسهیلات به شهروندان پیاده‌ و پیاده‌راه‌ها در سطح شهر تاکید و خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به حمل‌ونقل پاک و تخصیص اعتبار ویژه به پیاده‌راه‌ها و گشت‌گاه‌های شهری، موضوعی جدی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما