شناسهٔ خبر: 63712988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهار آتش در جنگل های مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: آتش سوزی جنگل شوراب نوشهر مهار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از با اشاره به آتش سوزی سطحی و لکه ای در جنگل های غرب استان گفت: آتش سوزی در مناطق جنگلی شوراب نوشهر و بالاس تنکابن رخ داد و به دلیل وزش باد و جنوبی شدن جریانات و صعب العبوربودن مسیر دسترسی با تلاش نیروهای مردمی و یگان حفاظت شعله های آتش در نوشهر مهار شده است.

او با بیان اینکه آتش سوزی در منطقه شوراب سطحی بوده، سطح آن را ۲ هکتار اعلام کرد و گفت: سعی شد نسبت به مهار حریق اقدام شود و روز دوشنبه با اعزام بالگرد نسبت به اطفای کامل آن اقدام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: همچنین آتش سوزی در منطقه بالاس تنکابن به دلیل آنکه درختان افتاده و شکسته نیز درگیر حریق شدند، با زدن آتش بر مهار شد تا از سرایت آن به دیگر عرصه‌ها جلوگیری شود اما همچنان بخش دوهزار تنکابن اطفای حریق بطور کامل انجام نشده است.

محمدی با بیان اینکه امروز از ظرفیت یک بالگرد برای اطفای حریق در تنکابن استفاده شد و چند سورتی پرواز داشتیم، افزود: آتش سوزی در این منطقه به صورت لکه‌ای بوده و سه تا چهار هکتار را درگیر کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: روز دوشنبه با اعزام دو فروند بالگرد برای اطفای کامل حریق اقدام می‌شود.

نظر شما