شناسهٔ خبر: 63710042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش توانمندی و مهارت کارکنان یکی از اصول بسیار مهم و اساسی در فراجا

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: برای سازمان بزرگ انتظامی به روز شدن و افزایش توانمندی و مهارت کارکنان یکی از اصول بسیار مهم و اساسی است.

صاحب‌خبر -

افزایش توانمندی و مهارت کارکنان یکی از اصول بسیار مهم و اساسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان،  سردار سرتیپ  مهدی معصوم بیگی در یازدهمین دوره توانمندسازی و رشد تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان و مدیران خوزستان گفت: سازمان انتظامی به منظور ارتقاء آمادگی و مهارت فرماندهان و مدیران خود سلسله مباحث آموزشی را طراحی کرده و در طول سال به مرحله اجرا می‌گذارد.


وی افزود: در سال جاری دوره‌های توانمند سازی و رشد و تعالی فرماندهان برای ۲۰ هزار نفر از فرماندهان و مدیران این دوره در سراسر کشور طراحی شده است.

رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به اینکه بخشی از دوره‌ها به صورت متمرکز در تهران و بخشی هم در استان‌ها انجام می‌شوند، ادامه داد: طی نظرسنجی‌ها و بازخورد‌های که در سطح کشور انجام دادیم این دوره‌ها بسیار موثر بوده است.

سردار معصوم بیگی  با بیان اینکه این دوره‌ها در اجرای ماموریت‌های محوله بسیار اثر گذار است، گفت: این دوره‌ها در استان خوزستان به بهترین شکل در حال انجام است که امروز هم تعداد قابل توجهی فرماندهان و مدیران انتظامی استان در حال طی این کارگاه آموزشی هستند.

نظر شما