شناسهٔ خبر: 63708576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایداری گازرسانی به مشترکان خانگی در اولویت شرکت گاز خوزستان

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان پایداری گازرسانی به مشترکین خانگی را در اولویت برنامه کاری این شرکت عنوان کرد.

صاحب‌خبر -
پایداری گازرسانی به مشترکان خانگی در اولویت شرکت گاز خوزستان
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، علی طیبی با بیان اینکه با برنامه ریزی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خوزستان، پارسال مشکل خاصی در زمینه ناترازی گاز در استان نداشتیم، گفت: پایداری گازرسانی به مشترکان خانگی در اولویت برنامه کاری شرکت گاز خوزستان است.
 
وی افزود: از سوی معاون اول ریاست جمهوری بخشنامه‌ای برای همه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری‌ها در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ابلاغ شده است که در این بخشنامه شرکت ملی گاز ایران و در استان‌ها شرکت‌های گاز استانی مکلف به اجرای بند‌های این ابلاغیه هستند.
 
طیبی ادامه داد: براساس این بخشنامه همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها، صنایع و اماکن تجاری ضمن انجام معاینه فنی موتورخانه‌ها و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در محیط کار هستند.
 
رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان اضافه کرد: از موارد دیگری که در این بخشنامه تاکید شده است، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از شروع وقت اداری و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روز‌های تعطیل نیز وسایل گرمایشی باید خاموش باشد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که در زمستان امسال نیز مانند پارسال مشکلی برای مشترکان و مصرف کنندگان گاز خانگی به وجود نیاید.
 
طیبی درخصوص محدودیت‌های مصرف گاز در خوزستان می‌گوید: در این بخشنامه مواردی در خصوص میزان مصرف گاز اماکن ایرانگردی، جهانگردی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و ساختمان‌های تجاری مطرح شده است که در جلسه‌های مدیریت بحران استان تصمیم‌های لازم گرفته خواهد شد.

نظر شما